زبان

آیا حساب کاربری در سایت پژواک ندارید؟

برای اشتراک اینجا کلیک کنید.

کار ساخت یک پل به هزینۀ بیش از هفت میلیون افغانی در غور آغاز شد

کار ساخت یک پل به هزینۀ بیش از هفت میلیون افغانی در غور آغاز شد

author avatar
14 Jul 2024 - 16:44
کار ساخت یک پل به هزینۀ بیش از هفت میلیون افغانی در غور آغاز شد
author avatar
14 Jul 2024 - 16:44

فیروزه‌کوه (پژواک، ۲۴ سرطان ۱۴۰۳): مسؤولین محلی غور می‌گویند که کار ساخت یک پل به هزینۀ بیش از هفت میلیون افغانی در شهر فیروزه‌کوه، مرکز این ولایت آغاز شد.

ملا روح‌الله طریقت، معاون والی غور می‌گوید، این پل که ۱۲ متر طول دارد، در جنوب شهر فیروزکوه، در ساحۀ «دهن‌جرکندیوال» اعمار می‌شود.

وی افزود که ساخت این پل بیش از هفت میلیون افغانی هزینه بر می‌دارد که از سوی کمیتۀ حالت اضطرار در هماهنگی با معاونیت اقتصادی ریاست الوزرا پرداخت می‌شود.

به گفتۀ او، با ساخت این پل بخش بزرگ از مشکلات مردم، به ویژه دکانداران شهر فیروزکوه از ناحیۀ جاری شدن سیلاب‌های موسمی و تخریب اموال شان حل خواهد شد.

نعمت‌الله یک باشندۀ شهر فیروزکوه نیز می‌گوید که همه‌ساله با جاری شدن سیلاب‌ها دکانداران، ادارات دولتی و خانه‌های مسکونی در این مسیر متضرر می‌شوند.

وی افزود: «ما امیدواریم که با ساخت این پل مردم دیگر از جاری شدن سیلاب‌ها متضرر نشوند؛ همه‌ساله وقتی‎که سیلاب سرازیر میشه، پل که در دهن جر کندیوال است، گنجایش آب را نداره و آب به خانه‌های مردم و به ادارات دولتی و دکان‌های مردم داخل میشه، امسال مردم خیلی متضرر شدند.»

مسؤولین محلی غور در حالی کار ساخت این پل را آغاز کردند که در بیشتر از دو ماه گذشته سیلاب‌های ویرانگر به شماری از دکانداران در شهر فیروزکوه خساره وارد کرد.

Views: 13

موضوعات مرتبط

تماس با ما

ارسال گزارش

آژانس خبری پژواک علاقمند است تا گزارش های شما را نشر کند. در صورت تمایل با کلیک کردن بر روی این لینک با ما تماس بگیرید.

اپلیکیشن موبایل پژواک

اپلیکیشن پژواک را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید تا آخرین خبرهای ما را دریافت کنید. بیشتر