ژبه

ایا له پژواک سره د ګډون حساب نه لرئ؟

د ګډون لپاره کښېکاږئ.

مسابقات تيم هاى منتخب فوتبال درکندزآغازشد

3 May 2012 - 19:32
3 May 2012 - 19:32

کندز (پژواک،١٤ثور٩١):مسابقات تيم هاى منتخب فوتبال ولايات شمالشرق، تحت نام “جام مطبوعات” به مناسبت روز جهانی مطبوعات در کندز آغاز شد.

 این مسابقات از سوی فدراسیون فوتبال کندز  به همکاری بنیاد فرهنگ وارتباط رسانه یی افغانستان در چمن شاروالی کندز عصر امروز آغاز شده وقراراست  فردا خاتمه یابد.

 عبدالقیوم رحیمی مسوول فدراسیون فوتبال کندز به آژانس خبری پژواک گفت که درین مسابقات، تیم های منتخب فوتبال ولایات کندز ، تخار ، بدخشان وبغلان  شرکت داشته که در مسابقه امروز، تیم منتخب بدخشان توانست دودر مقابل یک، تیم منتخب تخار را شکست دهد.

 به گفتۀ وی. بعداً تیم شاهین کندز وتیم منتخب بغلان به مصاف هم ميروند و  فردا تمام اين تيم ها با هم مسابقه ميدهند و در فرجام براى تيم برنده، کپ قهرمانی جام مطبوعات  داده میشود .

 قیس عضو تیم فوتبال شاهین به آژانس خبری پژواک گفت که علاقه دارد تا تیمش برنده این مسابقات شود وجام مطبوعات را از آن خود سازد .

 وی علاوه کرد :« گرچند این بسیار مهم نیست  که کی برنده وبازنده شود ؟ ما بسیار مسابقه دوستانه داریم، اما بازهم خوش داریم که برنده مسابقه شويم.»

 گفتنى است که به مناسبت روز جهانی آزادى، مطبوعات نمایشگاه عکس نیزدر کندز برگزار شد که از سوى خبرنگاران رسانه ها تهيه گرديده بود و ده هاتن از اين نمايشگاه که شامل ٦٠ قطعه عکس بود، دیدن نمودند.

 

Views: 3

اړیکه ونیسئ

د کیسې وړاندیز وکړئ

پژواک ستاسو د خبر له وړانديزونو خوښ دی؛ مهرباني وکړئ، دلته په کلېک کولو سره له موږ سره خپل نظر شریک کړئ

د پژواک اپلیکېشن

د وروستي تازه معلوماتو ترلاسه کولو لپاره په خپل ګرځنده موبایل کې زموږ اپلېکشن ډاونلوډ کړئ.
Exit mobile version