زبان

تمام بخش هاى وزارت معادن و پترولیم الکترونيکى شده است

نوید احمد بارکزی

۳۰ اَسَد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

Views: ۲۰۹

کابل (پژواک،۳۰ اسد ۹۸): مقام ها در وزارت معادن و پترولیم مى گويند که به منظور شفافیت و حسابدهی، تسهیل رویه های اداری و کاهش فساد، سیستم های این وزارت را الکترونیکی ساخته اند.

مسئولان این وزارت می گویند که آنان به تازه گی به جای سیستم های کهنه و سنتی، سیستم های مدرن حکومتداری الکترونیکی را جاگزین کرده اند.

عبدالقدیر مطفی سخنگوی وزارت معادن و پترولیم، به آژانس خبرى پژواک گفت You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.