کابل (پژواک، ۲ سرطان ۱۴۰۵): وزارت امور داخله اعلام کردهاست که در نتیجهٔ عملیاتهای جداگانۀ نیروهای مبارزه با مواد مخدر در شهر کابل، سه تن به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت شدهاند.
این وزارت امروز (سهشنبه) در صفحۀ ایکس خود نوشتهاست که منسوبان مبارزه با مواد مخدر در جریان عملیاتهای کشفی جداگانه در حوزۀ یازدهم امنیتی شهر کابل و ولسوالی بگرامی، سه تن را به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کردهاند.
به گفتۀ وزارت امور داخله، در این عملیاتها یکهزار و ۳۸۲ عدد زیکپ، مقداری تابلیتهای «کا»، بیش از سه کیلوگرام چرس و مقداری هیروئین کشف و ضبط شدهاست.
منبع افزودهاست که همچنان یک کارخانهٔ تولید مشروبات الکولی تخریب و ۲۴ لیتر مشروبات الکولی نیز از سوی نیروهای امنیتی ضبط شدهاست.
وزارت امور داخله گفتهاست که افراد بازداشتشده تحت تحقیق قرار دارند و پس از تکمیل تحقیقات ابتدایی، برای طی مراحل قانونی به نهادهای عدلی و قضایی معرفی خواهند شد.