هرات (پژواک، ۶ سرطان ۱۴۰۵): وزارت امور داخله میگوید که سه تن در پیوند به سرقت شش عراده موترسایکل در ولایت هرات بازداشت شده و نیروهای امنیتی ۱۰ عراده موترسایکل مسروقۀ دیگر را نیز کشف و ضبط کردهاند.
وزارت امور داخله در صفحۀ ایکس خود نوشتهاست که این سه تن روز گذشته (جمعه) در جریان عملیات کشفی منسوبان امنیتی حوزۀ هفتم شهر هرات، به اتهام سرقت شش عراده موترسایکل بازداشت شدهاند.
به گفتۀ این وزارت، افراد بازداشتشده در تحقیقات ابتدایی به جرم خود اعتراف کردهاند و دوسیههایشان برای طی مراحل قانونی به نهادهای عدلی و قضایی سپرده شدهاست.
منبع افزودهاست که این افراد پس از سرقت موترسایکلها، با دستکاری اسناد و تغییر شاسینمبر، آنها را به فروش میرساندند.
وزارت امور داخله همچنین گفتهاست که نیروهای امنیتی حوزۀ هفتم در ادامۀ عملیاتهای خود، ۱۰ عراده موترسایکل مسروقۀ دیگر را نیز از بخشهای مختلف این حوزه کشف و ضبط کردهاند.
براساس معلومات منبع، موترسایکلهای کشفشده پس از تثبیت مالکیت و بررسی اسناد قانونی، به مالکان اصلی آنها سپرده خواهد شد.