زبان

تیم ملی پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان به بوتان سفر کرد

هجرت‌الله کاکر

۷ سَرَطان ۱۴۰۵ - ۰۹:۴۱

Views: ۷

کابل (پژواک، ۷ سرطان ۱۴۰۵): تیم ملی پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان برای اشتراک در مسابقات قهرمانی جنوب آسیا به بوتان سفر کرد.

فدراسیون پرورش‌اندام و فیتنس افغانستان امروز در صفحۀ فیسبوک خود نوشته‌است که تیم ملی پرورش‌اندام و فیتنس کشور به هدف شرکت در شانزدهمین دور مسابقات قهرمانی جنوب آسیا به شهر تیمفو، پایتخت بوتان سفر کرده‌است.

براساس معلومات این فدراسیون، ۱۵ ورزشکار از افغانستان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

گفتنی است که مسابقات قهرمانی جنوب آسیا در ۳۰ جون در شهر تیمفو، پایتخت بوتان آغاز می‌شود.