ژبه

ایا له پژواک سره د ګډون حساب نه لرئ؟

د ګډون لپاره کښېکاږئ.

یوزر کمیشنکاران یازده گمرک کشور مسدود گردید

یوزر کمیشنکاران یازده گمرک کشور مسدود گردید

author avatar
22 Apr 2021 - 11:54
یوزر کمیشنکاران یازده گمرک کشور مسدود گردید
author avatar
22 Apr 2021 - 11:54

کابل (پژواک، ٢ ثور ١٤٠٠): وزارت ماليه مى گويد که به اساس تصميم کابينۀ حکومت، یوزر کمیشنکاران یازده گمرک کشور، مسدود گردیده است.

در خبرنامه مطبوعاتی اين وزارت که امروز منتشر و کاپی آن، به دسترس آژانس خبری پژواک قرارگرفته، آمده است که به اساس فیصله کابینۀ حکومت مبنی بر لغو فعالیت های کمیشنکاران، ریاست عمومی گمرکات وزارت مالیه، یوزر کمیشنکاران یازده گمرک کشور را مسدود کرده است.

منبع افزوده است که اين يوزرها در ولايات پکتیکا، بدخشان، دندپتان، غلام خان، پست پارسل، کنر، تخار، شیرخان بندر، میادین هوایی کندهار، بلخ و هرات مسدود شده است.

در خبرنامه آمده است که مطابق فیصلۀ کابینه، شرکت های تجارتی مکلف اند که به منظور طی مراحل گمرکی اموال تجارتی خویش، در سیستم اسیکودا یوزر ایجاد نمایند.

وزارت ماليه گفته است که ریاست عمومی گمرکات وزارت مالیه، یک بار دیگر از تمام شرکت های تجارتی درخواست می نماید که به منظور جلوگیری از سکتگی در طی مراحل گمرکی اموال تجارتی، هرچه عاجل از ویب سایت ریاست عمومی گمرکات،  فورم اخذ یوزر را دریافت نموده بعد از خانه پوری با اسناد معتبر(اصل تذکره، جواز شرکت و نمبر تشخیصیۀ TIN . . .

You need to subscribe to view the full article. Please login or register a new account.

ورته موضوع

اړیکه ونیسئ

د کیسې وړاندیز وکړئ

پژواک ستاسو د خبر له وړانديزونو خوښ دی؛ مهرباني وکړئ، دلته په کلېک کولو سره له موږ سره خپل نظر شریک کړئ

د پژواک اپلیکېشن

د وروستي تازه معلوماتو ترلاسه کولو لپاره په خپل ګرځنده موبایل کې زموږ اپلېکشن ډاونلوډ کړئ.